Gmina Budry realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich
„Wdrożenie e-usług publicznych w Gminie Budry”
Projekt współfinansowany jest ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 w ramach Osi 3 Cyfrowy region, Działanie 3.1. Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych.
Cel projektu
Celem ogólnym projektu jest usprawnienie realizacji spraw o charakterze publicznym poprzez cyfryzację procesów administracyjnych na terenie działalności gminy.
W ramach projektu przewidziano realizację następujących zadań/etapów:
- Opracowanie studium wykonalności,
- Pełnienie nadzoru przez inżyniera projektu,
- Wdrożenie systemów teleinformatycznych i uruchomienie e-usług na 3 i 5 poziomie dojrzałości poprzez zakup usług informatycznych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
- Opracowanie dokumentacji SZBI,
- Zakup środków trwałych, tj. niezbędnego sprzętu informatycznego i oprogramowania,
- Działania promocyjne.
W wyniku realizacji powyższych etapów zwiększona zostanie zdolność Gminy Budry do usprawnienia spraw o charakterze publicznym poprzez cyfryzację procesów administracyjnych.
Okres realizacji projektu:
Data rozpoczęcia realizacji projektu: 2019-01-15
Data rozpoczęcia rzeczowej realizacji: 2020-03-02
Data finansowego zakończenia realizacji projektu: 2021-06-30
Dofinansowanie projektu ze środków Unii Europejskiej: 868.287,75 zł