PROSZĘ KONIECZNIE ZAPOZNAĆ SIĘ PRZED WEJŚCIEM DO BUDYNKU URZĘDU !!!
W związku z rosnącą liczbą zakażeń COVID-19, wskazaniami co do pracy zdalnej, wytycznymi w sprawie zapewnienia odpowiednich warunków w celu przeciwdziałania rozprzestrzeniania się COVID-19, w trosce o bezpieczeństwo i zdrowie mieszkańców gminy, a także o bezpieczeństwo pracowników GOPS Budry oraz UG Budry od dnia 25 stycznia 2022 r. wchodząc na teren powyższego budynku zobowiązani są Państwo do przestrzegania poniższych zasad:
- na terenie budynku obowiązuje bezwzględny nakaz noszenia maseczki,
- po wejściu do budynku proszę bezpośrednio kierować się do punktu wypełniania dokumentów zgodnie z oznakowaniem (sala za szklanymi drzwiami),
- przed wejściem do punktu proszę o zdezynfekowanie rąk płynem, który stoi tuż przy wejściu lub znajduje się na ścianie,
- na stołach wyłożone są wnioski do wypełnienia i wzory wypełnienia dokumentów. Proszę zapoznać się w wytycznymi. Dokumenty można wypełnić na miejscu lub w domu,
- po wypełnieniu dokumenty proszę wrzucać do urny,
- w punkcie wypełniania dokumentów mogą jednocześnie przebywać maksymalnie 3 osoby w odstępach co najmniej 1,5 m,
- na schodach mogą jednocześnie przebywać maksymalnie 3 osoby w odstępach co najmniej 1,5 m. W przypadku gdy na schodach znajdują się już 3 osoby, należy zaczekać na zewnątrz budynku,
- wszelkie sprawy proszę załatwiać niezwłocznie, bez żadnej zwłoki.
W przypadku niestosowania się do powyższych wytycznych GOPS Budry będzie zmuszony do powiadomienia odpowiednich instytucji odpowiedzialnych za przestrzegania zasad związanych z epidemią COVID-19.
Od dnia 25 stycznia 2022 r. wstrzymana zostaje bezpośrednia obsługa interesantów
W związku z powyższym prosimy o ograniczenie wizyt w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Budrach tylko i wyłącznie w sytuacjach niecierpiących zwłoki. W celu uzgodnienia daty wizyty proszę o wcześniejszy kontakt telefoniczny pod numerem: 87 427 80 19 od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00
W pozostałych przypadkach proszę o kontakt telefoniczny: 87 427 80 19 od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00 lub adres e-mail z pracownikami:
1. Janina Nazaruk – pracownik socjalny
e-mail: gopsbudry.nazaruk@gmail.com
2. Joanna Nazaruk – Głębocka – pracownik socjalny
e-mail: gopsbudry.glebocka@gmail.com
3. Paulina Trela – świadczenia wychowawcze (500+), Karta Dużej Rodziny, Dodatek mieszkaniowy, stypendia dla dzieci oraz dodatek osłonowy
e- mail: gopsbudry.trela@gmail.com
4. Angelika Kaźnierczak – świadczenia rodzinne, jednorazowa zapomoga z tytułu urodzenia dziecka, fundusz alimentacyjny oraz dodatek osłonowy
e- mail: gopsbudry.kazmierczak@gmail.com
Informacja dotycząca sposobu składania wniosku przez osoby ubiegające się o dodatek osłonowy
W siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Budrach (obok Banku Spółdzielczego) utworzony został punkt samodzielnego wypełniania i składania wniosków (za szklanymi drzwiami przed wejściem na salę konferencyjną UG Budry) przez osoby ubiegające się o dodatek osłonowy. Na stolikach wyłożone zostały wnioski do wypełnienia, a także wzór wypełnienia wniosków. Przed ich wypełnieniem proszę koniecznie o zapoznanie się z wzorem. Dokumenty można wypełnić na miejscu lub zabrać do domu i tam uzupełnić. Wypełnione wnioski proszę wrzucać do urny.
Wzory wniosków wraz z oświadczeniami oraz instrukcją wypełniania wniosków można pobrać także ze strony: https://www.gov.pl/web/klimat/wniosek-o-dodatek-oslonowy
Do wniosku należy dołączyć klauzule przetwarzania danych osobowych (załącznik).
Informuję, iż pracownicy GOPS Budry nie będą służyć pomocą w wypełnianiu powyższych wniosków. Pomoc będzie mogła być udzielona tylko i wyłącznie w wyjątkowych sytuacjach.
Prosimy o wyrozumiałość i zrozumienie. Wierzymy, że wspólnie uda się Nam przezwyciężyć ten trudny dla Nas wszystkich okres. Tylko musicie Nam Państwo w tym pomóc i tam gdzie jest tylko możliwe musicie być samodzielni.
Informacja dotycząca zgłoszenia źródeł ogrzewania do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków
W związku z rosnącą liczbą zakażeń COVID-19, wskazaniami co do pracy zdalnej, wytycznymi w sprawie zapewnienia odpowiednich warunków w celu przeciwdziałania rozprzestrzeniania się COVID-19, w trosce o bezpieczeństwo i zdrowie mieszkańców gminy, a także o bezpieczeństwo pracowników Urzędu Gminy Budry od dnia 25 stycznia 2022 r. zostaje wstrzymana bezpośrednia obsługa interesantów.
Zgłoszenia źródła ogrzewania do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków (CEEB) można składać online, bezpośrednio w CEEB
Zgłoszenia w wersji papierowej można składać za pośrednictwem Urzędu Gminy. W tym celu w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Budrach (obok Banku Spółdzielczego) utworzony został punkt samodzielnego wypełniania i składania deklaracji (za szklanymi drzwiami przed wejściem na salę konferencyjną UG Budry)
Na stolikach wyłożone są wnioski do wypełnienia a także znajduje się wzór wypełnienia wniosków. Przed ich wypełnieniem proszę koniecznie o zapoznanie się z wzorem. Dokumenty można wypełnić na miejscu lub zabrać do domu i tam uzupełnić. Wypełnione wnioski proszę wrzucać do urny.
Informuję, iż pracownicy GOPS Budry nie będą służyć pomocą w wypełnianiu powyższych wniosków.
Wzory deklaracji oraz instrukcję wypełniania można również pobrać ze strony internetowej CEEB: https://www.gunb.gov.pl/strona/centralna-ewidencja-emisyjnosci-budynkow
Prosimy o wyrozumiałość i zrozumienie. Wierzymy, że wspólnie uda się Nam przezwyciężyć ten trudny dla Nas wszystkich okres. Tylko musicie Nam Państwo w tym pomóc i tam gdzie jest tylko możliwe musicie być samodzielni.