Budry, dnia 06.02.2025 r.
OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY BUDRY
o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego dla gminy Budry
Na podstawie art. 13i ust. 3 pkt 1 oraz art. 8g i 8h ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. 2024 r. poz. 1130), oraz ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2023 r. poz. 1688), oraz art. 39 ust. 1 pkt 1 w związku z art. 46 ust. 1 pkt 1 oraz art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. 2024 r. poz. 1112).
ogłaszam
o podjęciu przez Radę Gminy Budry Uchwały Nr IX/47/2024 z dnia 15 listopada 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Budry oraz o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla tego dokumentu, w tym sporządzenia prognozy oddziaływania na środowisko.
Z treścią ww. Uchwały można zapoznać się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Budrach https://bipbudry.warmia.mazury.pl (Menu przedmiotowe: Akty prawne -> Wykaz Aktów Prawnych).
Zainteresowani mogą składać wnioski do ww. planu ogólnego oraz prognozy oddziaływania na środowisko do wymienionego projektu. Wnioski należy składać w formie papierowej – osobiście w Urzędzie lub pocztą tradycyjną na adres Urzędu Gminy w Budrach, Al. Wojska Polskiego 27, 11-606 Budry lub elektronicznej – za pomocą środków komunikacji elektronicznej: na adres e-mail: ug@budry.pl, skrzynki EPUAP: /ugbudry/SkrytkaESP lub adres e-doręczeń: AE:PL-90839-41161-DISER-18 w terminie do dnia 28.02.2025 r.
Składający wniosek do projektu planu podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem, oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.
Wnioski należy składać do Wójta Gminy Budry wyłącznie za pomocą „formularza pisma aktu planowania przestrzennego” dostępnego w siedzibie Urzędu Gminy w Budrach, Al. Wojska Polskiego 27, 11-606 Budry (pok. nr 6), oraz pod adresem https://bipbudry.warmia.mazury.pl (Menu podmiotowe: Planowanie przestrzenne -> Plan ogólny).
WAŻNE: Wnioski złożone po upływie ww. terminu pozostaną bez rozpatrzenia. Liczy się data wpływu do tut. Urzędu, a pisma niespełniające powyżej wskazanych warunków pozostaną bez rozpoznania.
Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Wójt Gminy Budry.
WÓJT GMINY BUDRY
Mariusz Molda